Personaalne
joogatund
Personaalne joogatund on privaatne võimalus oma elustiili täiendamiseks tuhandeid aastaid vana tarkusega enda toetamiseks.
Küsimuste korral kirjuta mulle!
Joogatund - Personaalne
  • Joogatund (Personaalne) on privaatne võimalus oma elustiili täiendamiseks tuhandeid aastaid vana tarkusega enda toetamiseks
  • Spetsiaalselt Sulle koostan Sinu tervise tugevdamiseks mõeldud joogakava
  • Saad ja oskad joogat praktiseerida kodus.
  • 15 min iga päev on kordi efektiivsem kui 1 kord nädalas 1 tund.
  • võidad trenni mineku aja
  • saad vastavalt oma päevakavale valida sobiva aja ja koha
  • vajad vaid iseennast (ka komandeeringus või puhkusel olles)
  • tegeled vaid enda eesmärkide poole liikumisega (näiteks: soovin parandada unekvaliteeti, rahuneda, energlisemana end tunda, selga tugevdada jne)

Jooga personaalne õpetus tähendab vastavale inimesele sobivat (st arvesse võetakse nii elustiilil kui ka tervistlik seisund) isiklikku õpetust ning personaalse joogapraktika kujundamist. Teisisõnu saab inimene igapäevaseks harjutamiseks isikliku harjutuste kava (tavaliselt 10-20 min) ning käib õpetaja juures minimaalselt
3-4 korda õppimas, mida ja kuidas kodus teha. 

Kui joogast saab elu osa, siis on vajalik vähemalt 6 kuu möödudes praktikat keha muutustega kooskõlla viia. 

Tervelt 96% joogapraktikat kogenud inimestest tõdeb, et joogapraktika on neid mõjutanud positiivselt, loe lähemalt siit.

"Kasutan isiklikku joogapraktikat nagu valuvaigistit. Kui selg hakkab valutama, teen praktikat 2 nädalat või kuni valu kaob. ".
45 a naine
Hambaarst
"Mind vaevasid ärevushäired. See viis kuidas joogapraktikaga end maha rahustada saab on niivõrd mõnus ja mõjuv.".
28a naine

K.K.K.

Korduma kippuvad küsimused.

Igal juhul, sest praktika kujundamine algabki just sealt, kus täna Sinu keha, hingamise ja elustiili võimalused on. Mitte ühtegi liikumist ei tehta, milles tunned end  ebamugavalt, rääkimata mitte saamisest. 
Kogu joogapraktika väga tähtis põhialus on + alusta liikumisi mugavusstoonist. 

Ei peagi. Painduvus tuleb praktikat tehes boonusena kaasa. Tasapisi harjutades muutub keha paindlikumaks. 

Tavaliselt, kui praktika toob hea enesetunde (või halb tunne kaob), muutume me heas mõttes sõltuvaks joogast. Sisemine soov kogeda head enesetunnet aitab meil taas ja taas praktikani jõuda. Esialgu, umbes 1-2 nädalat on vaja enesega sõlmida kokkulepe, et proovin ja siis tulevad juba mängu esimesed tulemused. 

Selga pane mugavad liikumist võimaldavad pikad riided. Hea on kui saad jaki/kampsuni peale panna või vajadusel ära võtta. 

Palun saada julgesti oma küsimus (rumalaid küsimusi ei ole olemas),  vastan hea meelega.