Joogateraapia
Joogateraapia on jooga vaheditega keha kõikidel tasanditel tasakaalu poole liikumine tervendamise eesmärgil oma sisemise jõu leidmiseks.
Personaalne joogatund on privaatne võimalus oma elustiili täiendamiseks tuhandeid aastaid vana tarkusega enda toetamiseks.
Küsimuste korral kirjuta mulle!
Joogateraapia

JOOGATERAAPIA ON JOOGA VAHENDITEGA KEHA KÕIKIDEL TASANDITEL TASAKAALU POOLE LIIKUMINE TERVENDAMISE EESMÄRGIL.

Kuidas? Kuulan ja vestlen inimesega esimesel korral pea 30 min, vaatlen inimest liikumises ja hingamist, katsun pulssi ja siis annan joogavahenditest soovituse (kokku 90 min), mille panen paberile kirja ja mida inimene läheb koju ise tegema. Muutuse tekitab inimene ise ja see on võimas tunne. Nõrk koht selle asja juures on, et joogapraktikat peab taas ja taas tegema, see ei ole ühekordne tablett.

Joogateraapia on protsess, mille käigus inimene leiab oma sisemise jõu.

Jooga aitab tervenemist nii keha, hingamise, mentaalsel, käitumuslikul kui ka emotsionaalsel tasandil.
Sõltuvalt vajadusest on joogateraapia abil võimalik:

VALU:

  • leevendada ja ravida pea-, õlavöötme ja seljavalusid ning pingeid,
  • saada leevendust liigeste probleemide korral
  • parandada rühti

STRESS:

  • aidata stressi korral ja stressist tulenevate haiguste puhul
  • leida sisemist rahu ja tasakaalu
  • õppida lõdvestuma
  • parandada keskendumisvõimet
  • alandada halva kolesterooli taset

UNI

  • abi saada unetuse ja uninumisraskuste puhul
  • parandada une kvaliteeti
  • aitab üleväsimuse korral

IMMUUNSUS

  • tõhustada seedeprotsessi (abi nii kõhukinnisuse kui kõhulahtisuse korral)
    tugevdada ja taastada immuunsüsteemi
  • aktiveerida vereringlust ja lümfisüsteemi
  • Jooga elavdab keha loomulikku võimet end ise tervendada.

Tervelt 96% joogapraktikat kogenud inimestest tõdeb, et joogapraktika on neid mõjutanud positiivselt, loe lähemalt siit.

"Tulin, et saada leevendust seljaprobleemidele. Koos seljavaevustest vabanemisega, sain muuseas vabaks ka mao ülihappesusega seotud probleemidest. Lihtsalt ühel päeval märkasin, et saan vabalt kohvi juua ja ei pea paljudest toitudest loobuma".
56a mees
"Joogapraktikat hakkasin tegema rahunemise ja lõdvestumise eesmärgil. Mul ei olnud enne õrna aimugi, kui pinges mu keha on . Selle asemel, et unerohtu võtta, teen nüüd õhtuse rahustava praktika. Üldine esetunne on oluliselt paranenud ning energiat on rohkem. ".
36a mees

K.K.K.

Korduma kippuvad küsimused.

Liikumised on alati teraapias pigem lihtsad kui rasked ja igasugu ebamugavust välistavad. Ma ei õpeta harjutusi, vaid läbi liigutuste enda kehas end paremini tundma ja kehaga paremat kontakti saavutama. Selle läbi tekib parem enesetunne ja enese parem tundmine.

Tehes enda jaoks sobivaid ja lihtsaid liigutusi saame me samm, sammult õppida paremini hingama. Ka see on loomulik protsess.  Mõnikord ei saagi/tohigi  hingamisele keskenduda, siis mõjutatakse hingamist läbi liigutuste või visualiseerimise või mantrate retsiteerimise. 

Alati võib muidugi küsida ja olukorda kirjeldada, sest tervise seisukorrad on tõesti väga individuaalsed ja erinevad.