Tulin, et saada leevendust seljaprobleemidele. Koos seljavaevustest vabanemisega, sain muuseas vabaks ka mao ülihappesusega seotud probleemidest. Lihtsalt ühel päeval märkasin, et saan vabalt kohvi juua ja ei pea paljudest toitudest loobuma. 
56a mees

Kasutan isiklikku joogapraktikat nagu valuvaigistit. Kui selg hakkab valutama, teen praktikat 2 nädalat või kuni valu kaob. 
45 a naine (hambaarst)

Joogapraktikat hakkasin tegema rahunemise ja lõdvestumise eesmärgil. Mul ei olnud enne õrna aimugi, kui pinges mu keha on . Selle asemel, et unerohtu võtta, teen nüüd õhtuse rahustava praktika. Üldine esetunne on oluliselt paranenud ning energiat on rohkem.
36a mees

Tulin teadmisega, et vaevalt see minu jaoks on, sest järjepidevus trennis käimisel jätab tõsiselt soovida. Minu üllatus oli väga suur, kui end 5ndal kohtumisel leidsin ning vahepeal kodus igapäevaselt suutsin oma harjutust teha. Tõepoolest kodus enda liigutamine on täiesti teistmoodi, kui enda trenni viimine. Ja kui praktika tõesti muudab enesetunnet, siis soovid seda veel ja veel kogeda. Saad konkteetselt midagi teha, et enesetunne paremaks muutuks.
Naine 48a

Mind vaevasid ärevushäired. See viis kuidas joogapraktikaga end maha rahustada saab on niivõrd mõnus.
28a naine

Paar nädalat pärast igapäevast joogapraktikaga alustamist sain kiita oma balletiõpetajalt, sest ühtäkki olin leidnud üles oma telje ja keha asend oli muutunud, kuigi olin juba aastaid balletti harrastanud. 
Täiskasvanud balletihuviline 

Jäta siia tagasiside, kui oled kogenud personaalse praktika mõju, et ka teisi julgustada sellel teel. Suur tänu, et võtad hetke kirjutamiseks!
 
Email again: