Jooga grupitund:

Jooga grupitund aitab inimesel samm-sammult õppida ja praktiseerida joogat.  Õigesti tehtud jooga toetab iga juhul inimese tervist ja enesetunnet. Tule ja tee endale head.

Mõnusas grupitunnis on võimalik osaleda Mustamäel, Kultuurikeskuses Kaja teisipäeviti 10.00-11.00. Tunde annab joogaõoetaja Kersti Kollom.  Sind ootavad matid ja soojad joogapleedid ning lisaks teised tublid sõbralikud joogahuvilised. Pane selga mugavad riided ja tule tundi.

 

Loe, kuidas jooga aitab:

  • elavdab keha loomulikku võimet end ise tervendada;
  • annab parema une ja aitab unetusest üle;
  • maandab stressi ja leevendab üleväsimust; 
  •  leevendab peavalusid;
  • leevendab õlavöötmevalusid ja –pingeid;
  • leevendab seljavalusid ja –pingeid;
  • aktiveerib vereringlust ja lümfisüsteemi;
  • tasakaalustab siseorganite tööd ja tõhustab seedeprotsessi;
  • aitab leida sisemist rahu ja paremini lõdvestuda;
  • tõstab pingetaluvust (depressioon, ärevus jne);
  • õpetab ühtlaselt ja sujuvalt hingama;
  • parandab keskendumisvõimet jne.

Loe, kui kiiresti jooga mõjub:

  • Esialgu – pärast paari tundi – saavad enamus joogaga alustanuid endale lihtsalt palju parema une, reipama enesetunde ja rõõmsama meele.

  • Tasapisi, aga vahel ka üsna pea – pärast esimesi tunde kuni mõne kuu jooksul – saavad paljud lahti valudest peas, kaelas ja seljas. Lisaks paranevad tavaliselt üldine verevarustus, seedimine ja immuunsüsteem.  
  • Edaspidi, aga vahel jällegi õige ruttu – kuude ja aastatega – saab joogast ja tasakaalus tervisest Sinu elu loomulik osa.

 

Tunnis käijate kogemused:

  • Oluline on, et õpetaja annab harjutuste tegemiseks alternatiive st kui mulle mõni liikumine ei sobi, siis on kindlasti mingi teine sobilikum variant sellest liikumisest. Kuna grupp on väike jõuab õpetaja kõigini. Jooga tunni eripäraks ja positiivseks küljeks on tunni alguses erinevate jooga teemade tutvustamine ja avamine. Tänaseks olen ka ise kodus joogat tegema hakanud lisaks grupis käimisele, sest mõju on selgelt tunda ja ilma igapäevase joogata ei ole enesetunne piisavalt  hea.

                                                             Anneli, käinud Kajas joogatunnis 5 aastat.

 

  • Sügisel, kui tunnid algavad on kohe tunda kuidas seljas ja kaelas pinge väheneb. Kui ka haiguse pärast jääb tunde vahele, on eriti selgelt aru saada kui hästi jooga mõjub liigestele ja üldisele enesetundele.

                                                               Helgi P. käinud Kajas 5aastat grupitunnis

  • Mulle meeldib teisipäeva hommikune joogatunni virgutus ja sirutamine, see teeb terve nädala teiseks. Suureks plussiks on, et seljavaevused ei kimbuta enam pärast regulaarlselt joogas käima hakkamist.

                                                                 Anne, käinud Kajas joogatunnis 2 aastat

  • Regulaarselt joogas käies on üleüldine enesetunne parem. Keha on paindlikumaks muutunud, venitused tunduvad mõnusad. Hingamise reguleerimist kasutan ka kui uni ei tule. Ja mõjub!

                                                                  Helgi I., käinud Kajas joogatunnis 2 aastat

 

 

 

 

 

virtuaalserver - veebimajutus.ee | koduleht - frukt.ee | kujundus - nodethirtythree.com